Splošni pogoji spletne trgovine eBull.si so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. 

Spletno trgovino upravlja podjetje eBull d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«) 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine StadlerForm.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • Dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • Pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • Način plačila in dostave
  • Časovno veljavnost ponudbe
  • Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop; poleg tega tudi informacijo o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla
  • Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
  • Sklenjena pogodba se nahaja na sedežu podjetja eBull d.o.o.
Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta se ponudba v spletni trgovini StadlerForm.si dopolnjuje in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot redne cene in akcijske oz. spletne cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje ponudnik sam. Akcijska oz. spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali za plačilo po predračunu z nakazilom na TRR. 

Načini plačila

Plačilo za nakupe v spletni trgovini StadlerForm.si lahko izvedete na naslednje načine:

  • Z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine eBull.si (podjetje eBull d.o.o) po ponudbi/predračunu
Cene

Vse navedene cene (redne in akcijske oz. spletne) so v EUR in imajo že vključen 9,5 % oz. 22 % DDV. Navedene cene lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. Za posamezen nakup veljajo cene, ki so na spletni strani navedene v trenutku oddaje naročila. 
Akcijska oz. spletna cena velja za vse kupce spletne trgovine StadlerForm.si. 

Odveza odgovornosti

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva skrbeti za točnost in sprotno posodabljanje podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takih primerih, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. 

Čeprav si ponudnik prizadeva zagotoviti nazorne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije razumeti kot simbolične. Fotografije niso zagotovilo lastnosti izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila. 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik si po vseh močeh prizadeva izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnave pritožb ter določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali prek elektronske pošte. Pritožbe je mogoče nasloviti na e-poštni naslov narocila@ebull.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva njegovo sodno reševanje, nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Ta je običajno tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.