1. Na koga se lahko obrnem, ko imam vprašanje, na katerega ne najdem odgovora na spletni strani?

Obrnete se lahko na naš e-naslov narocila@ebull.si ali na telefon 059 047 040. Na vprašanja vam bomo z veseljem odgovorili. 

2. Koliko znašajo stroški dostave za naročene artikle?

Poštnina je za nakupe nad 60€ brezplačna. Pri nakupih pod tem zneskom pa obračunamo poštnino po paušalu in znaša 3,90€. 

3. Kdo dostavlja naročeno blago?

Naročeno blago dostavlja Pošta Slovenije. 

4. Kaj se zgodi, če me ni doma, ko mi dostavijo naročeno blago?

Pošta slovenije dostavlja v dopoldanskem času. V primeru da vas ni doma, vam v nabiralniku pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Paket lahko nato prevzamete na vaši pošti.  

5. Ali je možna dostava pošiljk ob sobotah?

Dostava se vrši od ponedeljka do petka v dopoldanskem času s Pošto Slovenije. Če vas dopoldne ni doma, lahko ob naročilu izberete drug naslov pošiljanja, naprimer službenega.  

6. Naročil sem izdelek, vendar ne vem, če sem pravilno zaključil in oddal naročilo. Kje lahko to preverim?

Po uspešno oddanem naročilu boste prejeli e-sporočilo, da je bilo vaše naročilo sprejeto. V primeru, da se to ne zgodi, lahko na naš e-naslov narocila@ebull.si naslovite sporočilo in z veseljem bomo preverili, ali je bilo vaše naročilo oddano. 

7. Ali imate na vašem naslovu tudi trgovino, kjer si lahko artikle ogledam?

Trgovine nimamo. Kot uvoznik in distributer je spletna stran namenjena predstavitvi naših artiklov pravnim osebam. Artikle si lahko ogledate v vseh večjih centrih Big Bang, Harvey Norman, Mercator Tehnika, Merkur, Spar in drugi. Omogočamo pa tudi nakup artiklov preko spleta fizičnim osebam s plačilom po predračunu.